Wybieraj naklejki na butelki

Naklejki na butelki muszą zostać naprawdę dobrze zaprojektowane. Przede wszystkim powinny idealnie zgrać się z założeniami marketingowymi firmy i z identyfikacją wizualną, która już została wdrożona (oczywiście, jeżeli mamy do czynienia z produktem firmy, która już istnieje na rynku). Klient, widzący konkretną butelkę, musi wiedzieć, dzięki naklejce, z jakim producentem ma do czynienia. To niezwykle ułatwia sprzedaż i buduje charakter i pozycję marki na rynku. Jeżeli wprowadzamy na rynek pierwszy nasz produkt, również musimy dokładnie przemyśleć kwestię jego reklamy i wygląd naklejki. Warto bowiem pamiętać, że klienci bardzo szybko przyzwyczajają się do wizerunku firmy, każda zmiana, dotycząca chociażby logo czy też kolorystyki, może negatywnie odbić się na sprzedaży. Oczywiście, nie dzieje się tak zawsze, jednak najczęściej producent traci klientów przy każdej kolejnej zmianie wizerunku i bardzo długo trwa, zanim klient znów przyzwyczai się do nowego wyglądu produktu. Naklejki na butelki, musza zostać zatem dobrze zaprojektowane. Druga kwestia dotyczy samego wydruku naklejek. Mogą być one drukowane za pomocą różnorodnych technik, np. offsetowej, fleksograficznej czy cyfrowej. Każda z nich ma swoje zalety, a wybór konkretnej zależy jest od tego, co chcemy osiągnąć. Zamówione etykiety mogą posiadać także różnorodne kształty, a także wielkości – warto to wykorzystać, gdyż każdy element zaskoczenia klienta będzie dobry!

Naklejki na butelki mogą zostać wydrukowane na różnego rodzaju papierze – mogą być zarówno matowe jak i błyszczące, mogą zostać także zabezpieczone, np. laminatem, dzięki czemu będą znacznie trwalsze, będą również świetnie się prezentować. Oczywiście naklejki na butelki można zaprojektować i wydrukować samemu. Jest to dość powszechne wtedy, gdy potrzebujemy niewielkiej ilości etykiet. Pamiętajmy jednak, że nawet w sytuacji takiej jak urządzenie przyjęcia weselnego, warto zatroszczyć się o to, aby naklejki na butelki wyglądały naprawdę dobrze! Czasem warto zdać się na pomoc fachowców, niż robić to samemu – bez wprawy i doświadczenia.